fredag 1 mars 2013

Bokuppgift v9

Intervju med Sandor


Tjena Sandor 

Hur mår du idag? har du övat på dansen?
Sandor - Ja, faktiskt vid klockan fyra.
Sandor - Hur mår du idag då? Hade du träningen idag?
Nej men jag har turnering imorgon mot oskarström, och jag mår jätte bra.
Sandor - Kan tyvärr inte hänga med, är nu i stockholm med familjen, ska hälsa på Ida idag, hur går det med tjejerna?
Ja det går bra, kul att du ska träffa Ida, kanske du inte blir oskuld längre.
Sandor - hehe.. ja vi får se, hälsa din familj från mig.
Ja det ska jag göra, hälsa Aron och Stina, juste var är dom nu då?
Sandor - Jag tror dom är i sitt rum och gör.. ja du fattar.
Haha kul för dom, aja nu har jag lektion och läxan var att skriva med dig eller Ida, annars hade jag inte skrivit med dig, sorry.
Sandor - du suger..
Ses! nu har jag skrivit 150 ord iallafall.
Sandor - :(


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar