måndag 30 september 2013

Veckans nyhet v16

Bombattentatet i Boston

Två bomber har sprängts i Bostonmarathon, folk blev mycket rädda och cirka 180 människor blev skadade, dom fick benen amputerade, det var 2 misstänkta som FBI har visat på sin sida.
Det var två bröder, ena blev skjuten och den andra flyr.
Man är inte riktigt säker att det är dom men som det ser ut kan det vara dom, eftersom dom flyr och ena blev skjuten. Det är cirka 9000 poliser som jobbar med detta och den sista mannen skjuter mot polisen och kastar bomber mot dom.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Egen Åsikt

Jag tycker att detta är galet och bara dumma folk gör detta.
Jag hörde också att en sida skrev att det var mörkhyade men FBI har själv visat att det är 2 vita personer, så det är bara synd att dom pekar ut mörkhyade redan.. när dom själv inte vet vilka det är.
Men om jag hade träffat denna mannen hade jag gjort något dumt tror jag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar