fredag 16 maj 2014

Engelska - läsprojekt

Har du tagit ditt ansvar och jobbat bra?

Svar: Jag hade kunnat göra mycket bättre ifrån mig, alltså visa mig bättre. Men egentligen så har jag jobbat bra. Jag tror jag måste hålla mig till den saken jag börjar, t.ex om jag börjar kolla på en film och jag inte gillar den så har jag förlorat dom minuterna. Så har det vart för mig. Men om jag väljer den filmen och gör det så blir det bra.

Jag har blivit bättre på att läsa, tala, lyssna, skriva, samarbete, ta ansvar. På provet gick inte skrivtestet bra men jag lär mig från mina fel och jag tror att nästa gång kommer det bli bra. Lästestet gick jätte bra tycker jag, jag fick 14/15.

Jag vill gärna jobba mer under eget ansvar och visa mig mer. Jag ska göra det!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar